حواله ارزی شرکتی

حواله ارزی شرکتی

حواله ارزی شرکتی

در اختیار داشتن ارز، در کشورهای دیگر، مانند داشتن بلیط عبور از دروازه های موفقیت است. اشاره کردیم که یکی از راه های کسب درآمد عالی و پایدار،حضور در بازارهای جهانی و انجام امور صادراتی و وارداتی است. بسیاری از شرکت ها، کارخانه و حتی تاجران، به دلایل مختلفی برای رسیدن به اهداف خود نیازمند واردات محصولات از کشورهای دیگر هستند. همه این افراد، به حواله ارزی شرکتی نیاز دارند. این اهداف متناسب با نیازهای افراد تغییر می‌کنند. مثلا:

برخی از افراد، تاجر هستند. یعنی کارشان وارد کردن اجناس مختلف از کشورهای گوناگون است. آنها از طریق فروش این اجناس به خریداران دسته دوم و خریداران عمده، درآمد زایی می‌کنند. حواله ارزی، رمز حیات شغلی این افراد است.

برخی دیگر از افراد، واردات محصولات خاص را برای استفاده های محدود انجام می‌دهند. به عنوان مثال، یک کارخانه نساجی، برای فعالیت هایی مانند ریسندگی و بافندگی، نیاز به خرید دستگاه خارجی دارد. وارد کردن این دستگاه بهترین گزینه برای این افراد است. البته در صورتی که حواله ارزی شرکتی داشته باشند.

عده ای دیگر از افراد هم هستند که صرفا نیاز شخصی به حواله ارزی دارند. مثلا افرادی که برای تفریح یا اهداف شخصی به مسافرت رفته اند. در آنجا برای خریدهای خود نیاز به ارز و انجام حواله ارزی دارند.

به هر حال، فرقی نمی‌کند چه هدفی دارید. اگر با بازارهای خارجی سروکاردارید، پس حتما به انجام فعالیت های ارزی به خصوص حوالجات ارزی نیاز پیداخواهید کرد. اما مسئله به همین سادگی نیست. این جاده هر چند مقصدی پر ازسود و ثروت دارد، اما مسیری پر پیچ و خم هم در انتظار شما است. البته اگرراه را بلد باشید، به راحتی و به سلامت به مقصد می‌رسید. شما می‌توانید باصرافی سون استار، به سمت موفقیت و هدف خود پرواز کنید.

مدارک لازم جهت حواله ارزی شرکتی :

  • 1- تکمیل فرم درخواست حواله ارزی شرکتی (نام و نام خانوادگی – موبایل – آدرس – کدپستی – ایمیل – نام و نام خانوادگی گیرنده – تلفن گیرنده – آدرس گیرنده – ایمیل گیرنده – مبلغ درخواستی – ارز درخواستی – بانک گیرنده – شماره حساب گیرنده)
  • 2- کپی کارت ملی

کارشناسان صرافی سون استار در هر لحظه به صورت 24 ساعته 7 روز در هفته آماده پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز هستند. با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.