حواله ارزی بانکی

حواله ارزی بانکی

حواله ارزی داخلی

حواله های ارزی عبارت است دستور پرداختی که توسط مشتری به صرافی داده می‌شود تا بر اساس آن، صرافی وجهی را از سپرده خود برداشت و به سپرده ذینفع نزد یکی از بانک های کارگزار در داخل و یا خارج از کشور واریز کند.پرداخت حواله‌های ارزی با استفاده از سیستم سوئیفت انجام می‌شود.

صرافی سون استار آمادگی دارد تا با استفاده از سیستم حوالجات ارزی، خدمات نقل و انتقال ارز از یک حساب به حساب دیگراز طریق سیستم بانکی، بین شعب یک بانک یا دو بانک مختلف را به مشتریان گرامی ارائه دهد.

به نقل و انتقال ارز از یک حساب به حساب دیگراز طریق سیستم بانکی، بین شعب یک بانک یا دو بانک مختلف، حواله ارزی گفته می‌شود.

حواله ارزی داخلی به حواله ای گفته می شود که تامین منابع برای واریز به حساب گیرنده درکشور مقصد از منابع بانکی در کشور مقصد تامین می شود و برای دریافت کننده به مثابه یک حواله داخلی به حساب می آید. خدمات ارزی و مالی صرافی سون استار بر اساس ظرفیت و توانایی هایی که دارد می تواند در تعدادی از کشورها از طریق کارگزاران یا با استفاده ازروشهای پیشرفته پرداخت و انتقال پول حواله شما را در کمتر از 24 ساعت به حساب دریافت کننده واریز کند.

از مهمترین مزیت های حواله ارزی داخلی به نسبت حواله سوئیفت می توان به زمان کمتر و نیاز به اطلاعات حداقلی از مشتری اشاره کرد که در مواردی برای حواله ارزی داخلی یورو نام مشتری و شماره ایبان مشتری به تنهایی برای انجام انتقال کافی می باشد. برای حواله بانکی و یا حواله داخلی سوئیفت نیازی به شماره حساب نیست و تنها با در اختیار قرار دادن اطلاعاتی در خصوص گیرنده می توانید نسبت به ارسال حواله ارزی اقدام کنید.

مدارک لازم جهت حواله ارزی داخلی :

  • 1- تکمیل فرم درخواست حواله ارزی داخلی (نام و نام خانوادگی – موبایل – آدرس – کدپستی – ایمیل – نام و نام خانوادگی گیرنده – تلفن گیرنده – آدرس گیرنده – ایمیل گیرنده – مبلغ درخواستی – ارز درخواستی – بانک گیرنده – شماره حساب گیرنده)
  • 2- کپی کارت ملی

کارشناسان صرافی سون استار در هر لحظه به صورت 24 ساعته 7 روز در هفته آماده پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز هستند. با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.